Opel Astra L Hatchback 2021 Opel Astra L Hatchback 2021

Opel Astra L Hatchback 2021

от $25.400
Где купить?

На рівень вище: тест-драйв Opel Astra

Рассказать друзьям:

Opel Astra шостої генерації радикально змінився і зробив величезний крок вперед. Ми дізнались, чим може привабити хетчбек в епоху повального захоплення кросоверами.

Свого часу Opel Astra був одним із найпопулярніших автомобілів в Україні і деякий час навіть випускався в нашій країні. Останніми роками модель п'ятого покоління не була представлена в Україні - часи змінилися і автомобілісти все частіше обирають кросовери, а не хетчбеки. Однак тепер абсолютно нова Astra L повернулася на наш ринок і Фокусу вдалося познайомитися з нею.

Великі зміни - дизайн Opel Astra 2023 року

Зовнішність Opel Astra L виконана в новому фірмовому стилі з великою кількістю граней. В авто довгий капот, висока віконна лінія і товсті задні стійки даху.

Візитна картка сучасних моделей німецької марки - передня частина Opel Vizor з чорною вставкою замість традиційної решітки радіатора. Діодні фари доповнені стильними L-подібними ходовими вогнями. Ззаду звертають на себе увагу тоненькі ліхтарі та немаленький спойлер.

На тестовому авто встановлена опціонна матрична оптика - вона відмінно освітлює дорогу вночі. Крім того, хетчбек виділяється завдяки двоколірному забарвленню з чорним дахом.

Новий Opel Astra в Україні поки що доступний тільки в кузові хетчбек, хоча в лінійці залишився й універсал Sports Tourer. В основі авто лежить сучасна платформа ЕМР2, яку також використовують Peugeot 308 і DS 4.

Розміри Opel Astra 2023:

  • довжина - 4 374 мм;
  • ширина - 1 860 мм;
  • висота - 1 441 мм;
  • колісна база - 2 675 мм.

Крок вперед - салон Opel Astra 2023

Інтер'єр Opel Astra L також повністю змінений. У версії Elegance оздоблення розбавлене світлими вставками і чорними лакованими поверхнями, а крісла обшиті приємною фактурною тканиною і алькантарою. Пластик переважно м'який на дотик і тільки місцями жорсткуватий.

Обід керма оздоблений перфорованою шкірою і скошений знизу. Також варто зазначити оригінальний мініатюрний джойстик КПП.

Головне нововведення салону Opel Astra - два 10-дюймових дисплеї на передній панелі. Цифровий щиток приладів виконаний у мінімалістському стилі, а його показання добре зчитуються. Колір графіки змінюється, залежно від обраного режиму.

Тачскрін разом з усією центральною панеллю трохи повернутий до водія. Мультимедійна система працює швидко, а її меню просте та зрозуміле. Також є бездротові Android Auto та Apple CarPlay.

Перемикачів на центральній панелі небагато. Усі вони великі та зручні в користуванні на дотик.

Нижче знаходяться невеликий «потайний» відсік і ніша з роз'ємами USB-C, куди поміститься смартфон. А ось стандартні порти USB-A в Opel Astra відсутні - в Європі починають потихеньку відмовлятися від них.

У хетбчека доволі місткий ящик для рукавичок. Бокс у центральному підлокітнику глибокий, але вузькуватий, а поруч із ним є невелика ніша для дрібниць.

Наскільки просторий новий Opel Astra L

Сідаємо за кермо. Крісла в Opel Astra отримали схвалення в німецькому незалежному центрі з ергономіки та ортопедії AGR. Вони зручні, пружні і з непоганою бічною підтримкою. Подушку за потреби можна подовжити. Цікаво, що в усіх Opel Astra в Україні є підігрів сидінь і керма.

Діапазону регулювань крісел і рульової колонки мені цілком вистачило, щоб підібрати зручне положення. Регулюється і бічна підтримка. Посадка в Opel Astra низька (особливо на тлі кросоверів), хоча до оглядовості особливих питань немає - до габаритів хетчбека звикаєш швидко.

Пересядемо на другий ряд. За мірками С-класу, місце простір для ніг тут непогане, а ось над головою запас невеликий - людям зростом понад 180 см все ж буде затісно. У задніх пасажирів є підстаканники, дефлектори вентиляції та роз'єм USB-C.

Об'єм багажника становить 422 л у звичайному стані і 1 339 л - зі складеними задніми кріслами (у цьому разі утворюється рівна підлога). Висота порогу невелика, а от от отвір дверей багажника хотілося б ширше. Під підлогою заховано повноцінне запасне колесо.

Комплектація Opel Astra 2023

Новий Opel Astra в Україні доволі непогано оснащений вже в базовому виконанні - є клімат-контроль, круїз-контроль, парктронік, 16-дюймові литі диски і набір систем безпеки - автоматичне гальмування, утримання в смузі, розпізнавання знаків і контроль втоми водія.

У топовій версії Elegance додано безключовий доступ, камеру заднього виду (з якісною картинкою і широким кутом), і підігрів лобового скла.

Економічний і тяговитий - двигун Opel Astra

Для Opel Astra в Україні пропонують на вибір два 130-сильних турбомотори - 1,2-літровий бензиновий і 1,5-літровий дизельний. Тестове авто оснащене дизельним двигуном і хетчбека його цілком вистачає.

Характер у дизеля спокійний, поступливий, хоча в спортивному режимі він стає дещо жвавішим. Тяги на малих обертах більш ніж достатньо - пікові 300 Нм крутильного моменту досягаються при 1 750 об/хв.

Турбодизель Opel чути, але гучним стає тільки на високих обертах (хоча в новому DS 4 його все ж менше чути). Вібрації не відчутні, та й 8-ступінчастий відрізняється плавністю роботи.

Розгін до 100 км/год займає 12,1 с, хоча за відчуттями здається, що авто все ж таки дещо жвавіше (той самий DS 4 із цим мотором на секунду швидший). Максимальна швидкість становить 203 км/год.

Паспортна витрата пального - 4,5 л/100 км у міському циклі та 3,8 л/100 км - у заміському. У нас вийшло 6,9 л/100 км при переважно міській їзді - непоганий показник.

Ставка на комфорт

Ходова Opel Astra більше налаштована на комфортну їзду. М'яка підвіска і високопрофільні шини розміром 205/60 R16 легко справляються з більшістю дорожніх нерівностей - вони поглинаються плавно і досить тихо. При цьому, як не дивно, хетчбек мало крениться в поворотах.

Кермо Astra дуже легке навіть режимі Sport і більше зворотної сили йому не завадило б. Автомобіль легко і слухняно маневрує та має невеликий (10,51 м) діаметр розвороту.

На трасі на великих швидкостях у салоні досить тихо, хоча ті самі високопрофільні шини все ж таки чути.

Вердикт

Новий Opel Astra зробив крок вперед порівняно з моделлю минулого покоління. Він став яскравішим на вигляд і технологічнішим, у нього багате оснащення і економічний дизель. Шкода тільки, що палітра версій не настільки багата, як у Європі - немає базових комплектацій, а також універсала, потужних гібридів і електромобіля.

Плюси Opel Astra 2023:

  • багата комплектація;
  • економічний і тяговитий турбодизель;
  • комфортабельна їзда;
  • сучасна мультимедійна система.

Мінуси Opel Astra 2023:

  • не найпросторіший задній ряд;
  • у салоні не вистачає роз'ємів USB-A;
  • хотілося б ширшої палітри версій моделі.

Источник: Фокус
  • Тест-драйв Opel Astra: Opel Astra: так «немец» или «француз»? Opel Astra: так «немец» или «француз»?

    Классика европейского С-класса, Opel Astra перешел в новую, восьмую генерацию. Вместе с новой литерой в названии (текущее поколение использует «L») хэтчбек и универсал получили новую платформу, новый дизайн, новые технол ...
    Opel-Astra.InfoCar.ua

  • Тест-драйв Opel Astra: Opel Astra: зірка шостого покоління бестселера Opel Opel Astra: зірка шостого покоління бестселера Opel

    Головне питання, що виникає після знайомства з цим авто: чому ми всі так дружно повелися на кросовери? Невже їм немає альтернативи? ...
    АВТО bigmir)net

  • Тест-драйв Opel Astra: Opel Astra L. Повернення прогульника Opel Astra L. Повернення прогульника

    Українські автомобілісти чудово знають, що таке Opel Astra. Але так сталося, що попереднє покоління моделі не дісталося нашої країни. ...
    «АвтоСвіт»

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Astra

Opel Astra 2008 Opel Astra 5.400$ 2008 165.000 км
смотреть все
объявления