Opel Astra L Hatchback 2021
Opel Astra (Опель Астра) – пятидверный хэтчбек класса «С». Шестое поколение модели. Официальная презентация автомобиля состоялась 13 июля 2021 года.
Opel Astra (Опель Астра) – пятидверный хэтчбек класса «С». Шестое поколение модели. Официальная презентация автомобиля состоялась 13 июля 2021 года.

Новий Opel Astra поки що рідко можна зустріти на українських вулицях. Але щойно він з'являється, то зазвичай привертає увагу як перехожих, так і водіїв у дорожньому потоці. Звичайно, на це вплинула загальновідома ситуація, втім усе це справа часу, тому поговоримо про нову Astra, яка базується на тій самій платформі, що й Peugeot 308.
Ззовні нова Астра насправді вирізняється у потоці: гостра «кістка» посередині капота та горизонтальні лінії, які закарбовують опуклості колісних арок, робить цей автомобіль стильним і сучасним.

У свою чергу маленький рифлений чорний трикутник позаду задніх дверей повертає до Mk1 Astra і своєю формою нагадує боліди Формули-1 минулих років.
Простіше кажучи, зовнішність нового Опель Астра - це однозначно його сильна сторона! Окремого шарму (у даному випадку) додає колір, який додатково підкреслює геометрично-дизайнерські особливості моделі.

Попри спільну платформу з Пежо 308, Astra L виглядає справжньою німкенею. Це не добре і не погано, це просто як факт. Стримано і стильно..
Усередині - покращена версія приладової панелі аля-Mokka з подвійним екраном, багато цікавих текстур у оздобленні салону і дуже зручні сидіння (з дуже практичною оббивкою), схвалені німецьким інститутом ортопедів AGR. Зазначу - мова йде про передні сидушки. За рівнем зручності я би порівняв їх з BMW! А от до чого доведеться звикати, так це до посадки, як такої - сидиш «як п'ятою точкою на асфальті», але кожному своє, звичайно.

Якщо говорити про задній ряд, не можу сказати, що там можна «мотиляти» ногами (хотілося б трішки більше), однак загалом місця достатньо.
Зате багажник у нової Айстри за мірками С-класу цілком пристойний: у хетчбека - 422 л.
Незважаючи на домінування екранів і сенсорів, в Астрі є гармонічне поєднання цифрових і фізичних кнопок. Фактично центральна консоль «двошарова», але не таке, як у Peugeot 308 з такою ж «структурою», але в Опелі зчитування інформації і користування функціями, як на мене, більш зручне. Особливо, коли звикаєш, де що знаходиться.

Перед водієм тепер панорамне табло Pure Panel із двома 10-дюймовими екранами (приладовий та мультимедійний). Приладовий екран має кілька режимів відображення інформації та може бути доповнений кольоровим проекційним екраном на лобовому склі. Мультимедійний екран, зрозуміло, сенсорний, а під ним розмістився вузький кнопковий блок клімат-контролю та фізична рукоятка регулювання гучності. Сенсорних клавіш, на щастя, немає ні на кермі, ні на центральному тунелі. До сумнівних віянь сучасної інтер’єрної моди я би відніс чорні глянсові поверхні, які швидко брудняться і легко дряпаються.

З приводу підвіски, вона у Opel Astra L феноменально комфортна і водночас «збита». Якщо їхати по ямах чи при наїзді на «лежачки», навіть на задньому ряді не відчувається дискомфорту, але при активному драйві авто не «пливе», як желе, а навпаки - тримає дорогу майже як гарячий хетч. Хоча з огляду на двигун і паспортну динаміку, це точно не глінтвейн.
У плані ходових якостей, це скоріше такий собі напівсолодкий рислінг. Нічого видатного, але смачно, приємно і «тихо». Під «тихо» слід розуміти гарну шумоізоляцію, як самої ходової частини, так і загалом. Ані на нерівностях, ані на швидкості 140+ сторонніх шумів немає, ба більше - відчуваєш себе, як в автомобілі класу преміум.

Що стосується двигуна, його характеристики не надто вражають. 1,5 літри, 130 сил і 12 секунд до сотні. Замало? Якщо говорити про цифри - точно. Але по відчуттях - цілком достатньо, завдяки тяги турбодизеля і 8-ступеневому «автомату» від AISIN. А найголовніше, що витрати при цьому просто смішні, як для такого автомобіля. 5 літрів на сотню - це більше, ніж реальний показник. Коли ж поставити собі на меті економити - можна реально уміститися в 4 л, а то і 3 з половиною!
Opel Astra: так «немец» или «француз»?
Классика европейского С-класса, Opel Astra перешел в новую, восьмую генерацию. Вместе с новой литерой в названии (текущее поколение использует «L») хэтчбек и универсал получили новую платформу, новый дизайн, новые технол ...
Opel-Astra.InfoCar.ua
Opel Astra New: зірка C-класу знову сяє?
Новий хетчбек Opel Astra - це представник традиційного європейського С-класу. І так було завжди, ще з початку 1990-х років, коли вперше з'явилась модель Opel Astra. ...
ITC.ua
Opel Astra: сучасний хетчбек тепер виглядає так
Нове покоління Opel Astra у кузові хетчбек мало схожий на своїх попередників. Але гени не сховаєш: у ньому є риси, притаманні німецькому бренду вже багато років. Разом з тим, у новій Astra стільки сучасних технологій… ...
Auto24