Модельный ряд Opel

Отзыв о Opel Astra 2007 года


Автомобиль: Opel Astra H Hatchback 2007 г.в., хэтчбек, роботизированная коробка передач, Передний привод , пробег - 167000 км, двигатель - 1.4 бензин
Автор: Владимир (Украина, Винница)   17.01.2016
Расход в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 5.7 л/100км, средний: 6.5 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка5.0

Купував з пробігом 122тис км за 11700дол.. Дуже хотілось авто з автоматом, і коли довго вичитував що ж краще - вирішив що Астра мені підходить. Але екземпляри з мотором 1.6 на роботі були добре заїзжені, то довелось брати більш-менш підтриманий з двигуном 1.4.

Одразу відчув наскільки добре знешумлено - виїхав на бруківку - і ні звука, ні скрипа.

Мотор трохи слабенький для впевнених обгонів, хоча звикнути можна. Трохи раніше нажимаєш на газ, перекидає на нижчі передачі і йдеш на обгін. Все як звичайно тільки в кілька етапів.

Автомат, правильніше роботизована механіка - все дуже мяко і швидко перемикається (порівняно з Кольтом на роботі і Чері КуКУ). Є навіть зимній режим - трогається з 2 передачі. Ще спорт режим - трохи на вищий обертах перемикається.

Підвіска просто супер - все класно, мяко, високо і в той же час стійкість на дорозі (на металевих 15 дисках і шини 195\65) і навіть коли поставив легкосплавні 16 205\55-всеодно мяко. І ще й надійна-зе весь час навіть тяжки не треба міняти.

Кліренс дуже високий. Крім заявлених 165мм я міряв по порогам - 220мм (в той час як на Вектрі С всюди 165мм і часто зачіплюю).

Продав з пробігом 167тис і втратив за два роки лише 1100доларів на уцінці (за 10600) скинув 300дол на ремонт потьоків масла.

Плюсы автомобиля: Бампери міцні-в передній влетів обод з камаза на швидкості 50км камаз і моя 70км (в населеному пункті), то тільки вмятина і паук з краски. В задній вїхали мопедом - теж тільки потертості. Привод грм - ланцюг. Матеріали сидінь - якісні і міцні. Сам ставив круїз - 100дол з роботою і перепрошивкою у офіціала.

Минусы автомобиля: Поломки. Масло валить зі всіх агрегатів - з мотора через сальники коленвала (міняв 3 рази). З коробки з сальника піввісі (лівої) міняв і капіталив посадочне місце - вистачило на 10тис пробігу, потім знов повалило. Перетерся провід абс - заміна тільки з підщипником - 100 євро з роботою (2012рік). Катушка загальна і треба міняти в зборі - теж в таких межах - 90-110 євро. Тільки 95 бенз і перевірених заправках - тільки трохи гірший бенз - повно помилок, троїть кашляє.

Совет покупателю: В сумі по затратам (росхід пального, поломки і уцінка) дешеве авто. А комфорт на висоті. Виберіть свіжий екземпляр і не пошкодуєте (мій то добе побігав і всеодно подобався).

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв Opel Astra: ДВУЛИКАЯ "ASTRA"
ДВУЛИКАЯ "ASTRA"

Рука тянулась написать "гольф-класс" и не смогла. Прежние короли потеряли былое величие. На смену им идут новые повелители сердец, умов и кошельков. Если раньше "Opel Astra" был просто хорошим автомобилем, то сегодня, обретя новые форму и технику, он сам грозится стать примером для подражания. В автомобильном мире рождается новый "Astra-класс".

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Astra

Opel Astra 2013 Opel Astra 10.500$ 2013 49.000 км
Opel Astra 2008 Opel Astra 6.300$ 2008 173.000 км
Opel Astra 2008 Opel Astra 6.700$ 2008 170.000 км
смотреть все
объявления